Strony

poniedziałek, 10 listopada 2014

Jak dobrać płaszcz do figury?

Sezon na płaszcze rozpoczęty, w sklepach znaleźć możecie mnóstwo propozycji. Jak wybrać płaszcz, który będzie pasować do naszej sylwetki i przy tym jeszcze pozostać trendy? Przygotowałam dla Was krótki poradnik, który mam nadzieję okażę się pomocny podczas zakupów :) No to zaczynamy!

Na początek chciałabym zwrócić uwagę na kolor. W tym sezonie ku mojej wielkiej radości pojawiły się pastele. Dlatego bardzo zachęcam Was do przełamania tej jesienno-zimowej rutyny i wyboru płaszcza w radosnym kolorze ;)
Jeśli macie bardzo szczupłą sylwetkę to śmiało możecie skusić się na płaszcz typu oversize

MOHITO 179,99 zł

MANGO 329 zł


ALLEGRO 156,99 zł

ATMOSPHERE 105 zł


Jeśli chcecie wysmuklić swoją sylwetkę to wybierajcie takie, które są zwężone w talii, a także taki z paskiem.

MOHITO 329,99 zł

 MOSQUITO 199,99 zł

 STRADIVARIUS 279,90 zł

Jeśli macie mały biust wybierajcie płaszcze dwurzędowe, dla obfitego biustu pasuje płaszcz jednorzędowy, który optycznie go nie powiększy.


 STRADIVARIUS 299,90 zł

MOSQUITO 199,90 zł

Płaszcze z głębokim dekoltem wysmuklają biust, dlatego jeśli chcecie optycznie go zmniejszyć to ten krój jest dla Was.

 MOHITO 199,99 zł

Mam nadzieję, że moje propozycję się Wam podobają, dajcie znać jakie fasony płaszczy królują u Was w szafach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz