Strony

środa, 19 listopada 2014

4 rzeczy, które odmienią Twoje życie...

Witajcie kochani!

Korzystając z okazji iż na dworze robi się szaro i coraz zimniej, chciałabym podzielić się z Wami czterema pomysłami na to, by zmienić swoje życie. Nie są to propozycje, które spowodują radykalne zmiany (choć kto wie ;)), ale w końcu od czegoś trzeba zacząć!

Pierwszą z nich jest puder Clinique, Almost Powder Makeup koszt ok 150 zł. Zanim zaczniecie marudzić, że produkt jest drogi, chce zwrócić uwagę, że będzie to Wasza najlepsza inwestycja. Puder jest po prostu świetny! Nie uczula, moja skóra jest bardzo wrażliwa, więc wiem co mówię ;) świetnie maskuje wszelkie niedoskonałości, nie tworząc efektu tzw. maski. Upiększa skórę, dostosowuje się do jej odcienia i sprawia, że wyglądamy świeżo nawet po całym dniu. Zauważycie różnicę na waszej skórze i będziecie bardzo zadowolone.




Twarz już mamy odpicowaną, dlatego teraz zajmijmy się resztą. Moja kolejne propozycje pachną tak bosko, że trzeba bardzo uważać by się nie skusić i ich nie zjeść ;) Przedstawiam Wam peeling do ciała o migdałowym zapachu AQUOLINA Gel Doccia Scrub Almond. Jeśli tak ja jesteście fankami migdałów to ten produkt jest idealny dla Was! Zapach jest tak fenomenalny, że za każdym razem mam ochotę go zjeść :) uczta dla ciała i zmysłów!




Propozycja trzecia to żel pod prysznic YVES ROCHER Karmelizowana gruszka. Jestem miłośniczką produktów, które oprócz tego, że świetnie pachną, nie podrażniają skóry i nawilżają. Dajcie się ponieść wirowi apetycznych wrażeń dzięki bajecznemu zapachowi gruszki zatopionej w karmelu. Moja propozycja to Edycja limitowana - specjalnie z myślą o wyjątkowym czasie jakim jest oczekiwanie na Święta.


Było coś dla ciała, teraz coś dla duszy. Dawno, żadna książka mnie tak nie poruszyła. Mowa oczywiście o "Jesteś cudem" Reginy Brett. Powiem Wam szczerze, że po każdym rozdziale łzy płyną mi ciurkiem. Nie jest to smutek, bo książka jest bardzo pozytywna, choć porusza tematy dość poważne. Autorka dzieli się swoim doświadczeniem i daje rady jak zmienić swoje życie. Nigdy nie jest za późno na zmianę! Bardzo gorąco polecam tą książkę. Dzięki niej inaczej spojrzałam na swoje życie i zaczynam wdrażać w nie zmiany. 




Mam nadzieję, że moje propozycję spodobają się Wam i chętnie po nie sięgniecie, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście ;) Jeśli zastanawiacie się nad prezentami to są to strzały w 10 tkę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz