Strony

poniedziałek, 20 października 2014

LOOKBOOK "AUTUMN SMILE"

Mamy już 2 połowę października, a jesień w tym roku jest dla nas naprawdę łaskawa...obawiam się, że ta Wiosna Jesienią niebawem się skończy i wskoczymy w ciepłe kurtki :P Jak już pisałam wcześniej jednym z moich jesiennych faworytów są...koszulę w kratę! Jeśli jeszcze nie macie takowej to koniecznie sobie sprawcie bo to zdecydowany Must Have! Moją ramoneskę wzbogaciłam o ciepłego futrzaka, gdyż niestety jest coraz zimniej. Gdybym miała wyodrębnić 3 rzeczy, w które warto zainwestować by być trendy to zdecydowanie byłyby to:
1. RAMONESKA
2. KOSZULA w kratę
3. FUTRZAK
Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze typy. W co warto zainwestować tej jesieni? 











fot. by MR. TI

Na sobie mam:
koszula SINSAY, botki MOHITO, torebka H&M, ramoneska DIVERSE, futrzak BUTIK, spódniczka NO NAME.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz