Strony

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

(Bez) Silna Kobieta


 Ostatnio zastanawiałam się nad tym co znaczy być silną kobietą. Jaka jest silna kobieta? Pierwsza myśl: silna kobieta jest nieustraszona...Zaraz, zaraz to nieprawda...to przekonanie nosiłam w sobie wiele lat. Właśnie ono mówiło mi, że jestem słaba, nie dam rady...

Silna kobieta to taka, która mówi o swoich słabościach. Boi się, lecz próbuje iść do przodu. Popełnia błędy i stara się wyciągnąć z nich lekcję. Nie ocenia innych i siebie. Ma lepsze i gorsze momenty. Nie sprzedaje "dobrych" rad na prawo i lewo. Ona wie, że nie zawsze mówiąc o tym co nas boli szukamy porady, czasem poprostu chcemy by ktoś nas wysłuchał. 

Czy Ty jesteś tą kobietą?

Zdarza mi się zapomnieć o własnej sile.

Zdarza mi się uwierzyć mojemu wewnętrznemu krytykowi, gdy mówi, że nie dam rady.

Zdarza mi się popełniać te same błędy.

Ale...

Coraz częściej zdarza mi się pochwalić siebie.

Coraz częściej zdarza mi się być bardziej wyrozumiałą dla siebie.

Coraz częściej zdarza mi się postrzegać siebie jako tą silną kobietą.

Ty Kochana też jesteś silna. 

Nawet jeśli jeszcze tego nie wiesz, nie widzisz.

Uwierz mi proszę, że nadejdzie taki dzień, kiedy to poczujesz, a później zaczniesz...

Wierzyć w siebie i swoją siłę.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz