Strony

sobota, 19 grudnia 2015

10 POMYSŁÓW na PREZENT do 150 ZŁ...

Święta tuż, tuż...a w sklepach coraz większe kolejki i coraz mniej produktów do wyboru. Ten post jest dla Wszystkich tych co nie mają zbyt dużego budżetu, a przede wszystkim pomysłu co kupić najbliższym ;)


1. SKARPETKI

Jest to prezent uniwersalny, nie koniecznie musi być to motyw świąteczny jak na zdjęciach poniżej. Wraz z upływem lat, bardzo doceniam taki prezent. Na zimę ciepłe, albo cieńsze, ale koniecznie z jakimś niebanalnym printem :)



 (NEW LOOK)

2. KOREKTOR

Nie będę się za bardzo o tym kosmetyku, bo pisałam już o nim w poprzednim poście, dlatego zainteresowanych odsyłam do lektury.

(LANCOME)

3. SZCZOTKA

Dobra szczotka to też prezent na lata. W końcu codziennie jej używamy, jest nam niezbędna do stylizacji włosów. 

 (TANGLE TEEZER)

(MICHEL MERCIER)


4. ROZŚWIETLACZ

Kultowe rozświetlacze Mary Lou, Cindy Lou i Betty Lou zamknięte w jednej, limitowanej palecie. Trzy wielofunkcyjne kosmetyki w odcieniach szampana, wyrafinowanego różu i złocistego brązu ożywią i dodadzą blasku każdej cerze.


(DOUGLAS)
 

5. ŚWIECZKI

Moje absolutne jesienno-zimowe must have! :) Bez nich nie wiem jakby przetrwała te długie wieczory ;)





(YANKEESTORE.PL)


6. PODUSZKA, ETUI, PLAKAT

Bardzo kreatywnym pomysłem na prezent jest zebranie Waszych wspólnych zdjęć i umieszczenie ich na...poduszce, plakacie czy etui na telefon... Sama obdarowałam właśnie w ten sposób mojego chłopaka. Zestawiłam zdjęcia z naszych wspólnie spędzonych 4 lat. Pamiątka na całe życie...







(PROJEKTOGRAM.PL) 


7. ZESTAW KOSMETYKÓW

Co roku ta marka zachwyca mnie edycją limitowaną produktów do pielęgnacji ciała...


(YVES ROCHER)


 8. KAPCIE

Fajny prezent z przymrużeniem oka ;)



 (NEW LOOK)


 9. OLEJEK DO WŁOSÓW

Polecam Wam szczególnie ten produkt, nie tylko za obłędny zapach, ale i za efekty. Włosy są odżywione, bardzo łatwo je stylizować, a efekt utrzymuje się bardzo długo.


(ALLEGRO.PL)

10.  HERBATA, KAWA, 

Kto mnie zna, wie, że kocham zielone liściaste herbaty, a także kawy sypane. Moim ulubionym sklep mieści się w mojej miejscowości. W asortymencie sklepu znajdziecie oryginalne herbaty (w okresie świąt polecam szczególnie gorąco (Choinkową Słodycz), oraz różnego rodzaju kawy.



                                SKŁAD KAWY ( City Center Poznań)

Mam nadzieję, że trochę podpowiedziałam Wam i że skorzystacie z moich pomysłów ;) Dajcie znać co Wy kupiliście swoim Najbliższym na Święta! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz