Strony

piątek, 16 stycznia 2015

FASHION PAPRICA TESTUJE: Kolejne perełki

Otrzymałam sporo informacji od Was, że ten cykl bardzo Wam się podoba, a produkty, które testuje i polecam faktycznie są godne uwagi. Bardzo mnie to cieszy i dlatego dziś zaprezentuje Wam kolejną porcję ;)
Ostatnio polecałam tusz, więc kolejny produkt jest jego dopełnieniem. Mowa o odżywce do rzęs LA LUXE PARIS Advanced Activator. Co zauważyłam po stosowaniu jej? Przede wszystkim wydłużyła je i podwoiła i ilość, nie podrażnia oczu, dobrze się komponuje z każdym tuszem. Kosztuje ok 10 zł.


Kolejnym bardzo fajnym produktem tym razem do twarzy jest Garnier, Czysta Skóra Fruit Energy, Żel oczyszczająco - rewitalizujący. Kosmetyk ładnie pachnie, dobrze oczyszcza skórę. Używam go także do demakijażu. Próbowałam wielu produktów i podrażniały mi skórę pod oczami, a ten żel sprawdza się w 100%! 


Ostatnią moją propozycją jest krem na noc marki NIVEA, a dokładnie Regenerujący krem na noc, Aqua effect. Bardzo fajnie się wchłania, skóra po nim jest wygładzona, nawilżona. Zakochałam się w tym kremie i mogłabym dotykać mojej twarzy godzinami (żartuję ), a tak serio to jestem zachwycona, że jest taka gładka :) z ręką na sercu polecam Wam ten krem!



Dajcie znać co sądzicie o moich propozycjach, czy znacie już te produkty, czekam na info :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz