Strony

sobota, 3 stycznia 2015

FASHION PAPRICA testuje: Idealna mascara...

Rzęsy dla mnie są bardzo ważne i bardzo dużą uwagę przykładam do wyboru tuszu. Sporo testuję, dlatego mam porównanie. Część kosmetyków tzw. perełek prezentuje Wam na blogu ;) o tej maskarze wspominałam już na fun page'u : www.facebook.com/fashionpaprica dlatego jeśli jeszcze nie zaglądaliście na niego, gorąco Was do tego zachęcam ;)
Mascara firmy Loreal False Lash Wings Midnight Black jest zdecydowanie strzałem w dziesiątkę dla wymagających. Tusz świetnie rozdziela rzęsy, wydłuża je. Nie pozostawia grudek, ani nie uczula. Mam bardzo wrażliwe oczy i część z kosmetyków po prostu nie toleruję. Produkt łatwo się zmywa, nie ma brzydkiego zapachu i wystarczy jedno pociągnięcie by uzyskać zadowalający efekt :) ja trafiłam na promocję w Rossmannie gdzie mascara kosztuje 49,90 zł. Szczerze Wam polecam! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz