Strony

piątek, 3 października 2014

1 URODZINY BLOGA: LOOKBOOK " TIULÓWKA "

W tym miesiącu blog FASHION PAPRICA obchodzi swoje pierwsze urodziny!!!! Czas bardzo szybko mija...Przez ten rok wiele się zmieniło. Nie tylko na samym blogu, ale i w moim życiu...współpracowałam z wieloma ciekawymi ludźmi i markami. Jestem bardzo zadowolona z rezultatów! Przez rok czasu udało mi się przyciągnąć ponad 3 tys. fanów!!! :) Jestem Wam bardzo wdzięczna za wsparcie i mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej! Z mojej strony gwarantuje Wam maximum pasji i zaangażowania w to co robię. Blog cały czas się rozwija, jeszcze kilka ciekawych projektów przede mną, rezultaty wkrótce...

Dzisiejszy look zdominowała tiulowa spódnica marki MOSQUITO...to była miłość od pierwszego spojrzenia :) oglądaliście Sex w Wielkim Mieście? Jeśli tak to na pewno znacie styl jednej z głównych bohaterek-Carrie, która nosiła takie właśnie spódnice. Uwielbiam taki romantyczny styl, dlatego chciałam żeby ta sesja była utrzymana właśnie w takim klimacie...do mojej wymarzonej tiulówki dobrałam kwiecisty krótki top marki H&M. Na zdjęciach są dwie wersje mojej stylizacji: pierwsza miejska-z płaskimi butami, druga bardziej elegancja ze szpilkami RESERVED











All photos by MR.TI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz