Strony

piątek, 3 stycznia 2014

Podsumowanie 2013 r.

To był ciekawy rok pełen nowych doświadczeń, tych lepszych i tych gorszych. Osobiście cieszę się, że jest już za mną. Pełna nadziei wkroczyłam w tej Nowy i oby lepszy 2014 :)
A jeśli chodzi o modę...Wiosna 2013 zdecydowanie należała do ramoneski, gładkiej lub w ćwiekach, czy innych dodatkach, do tego koronkowe sukienki, baletki. Dominujący kolor to miętowy. Lato upłynęło w pastelowych kolorach,sandałach z dodatkami. Jesień to zdecydowana dominacja stylu grunge. Botki z ćwiekami, skórzane spodnie i spódnice, sukienki ze skórzanymi akcentami, koszule w kratkę trapezowe torebki. Zimą dominowały kurtki z futerkiem, kardigany ze skórzanym akcentem, czapka beanie, kozaki oficerki. Tak w wielkim skrócie wyglądał modowy przegląd 2013 roku. Co przyniesie nowy rok? Jak będą wyglądać kolekcje? Przekonamy się niebawem :) a muzycznie? Zdecydowanie zaskoczyła mnie Beyonce, która ma na tyle silną pozycję w show biznesie, że nie jest jej potrzebna promocja płyty, by osiągnąć sukces. Dlatego można rzec, że końcówka roku zdecydowanie należała do niej.


A Fashion Paprica jakby podsumowała ubiegły rok? 

Hmmm, zdecydowanie powrót do korzeni. Przebyłam drogę od brunetki, przez miedziany brąz do szatynki. Jeśli chodzi o styl to zaczęłam eksperymentować. Grzeczną klasykę udoskonaliłam kolorami, dodatkami. Jaka będę w tym roku...zobaczymy :)









 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz