Strony

wtorek, 7 lipca 2015

Pomysł na niebanalną stylizację weselną...

Wesele to królestwo sukienek, sukni, rzadko kto decyduje się na kombinezon a co dopiero garnitur!
Ja zainspirowałam się "Seksem w wielkim mieście..." Chodzi mi nie o serial tylko film, a mianowicie drugą część, w której Carrie jest świadkiem na ślubie Stanforda. Miała na sobie czarny garnitur, muszkę i moim zdaniem wyglądała świetnie! Powiem, Wam szczerze, że nie spotkałam się z entuzjazmem wśród znajomych, którym opowiedziałam o moim pomyśle. Usłyszałam, że to dość ekscentryczne, bo kobiety nie wyglądają ładnie w garniturach...Otóż moi drodzy, piszę to z pełną odpowiedzialnością: kobiety seksownie wyglądają w garniturze! Dodaje on pazura i sprawia, że stylizacja nie jest nudna! Ja swój "garniak" zestawiłam z biała koszulą, muszką i szpilkami, nie chciałam brać torebki, bo moim zdaniem średnio pasuje do całości, ale udało mi się znaleźć w czeluściach mojej szafy czarną cekinową kopertówkę. Jak wyszło? Zobaczcie sami :)




Garnitur H&M/Koszula Wólczanka/ Muszka Wólczanka/Szpilki Zara/Kopertówka Promod

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz