Strony

niedziela, 28 września 2014

NEW LOOKBOOK "PINK PUNK"

Ostatnia odsłona sesji dla marki BUTIK :) dziękuje bardzo marce za możliwość wyboru ciuszków i skompletowania z nimi stylizacji!  Tym razem bohaterką będzie ołówkowa spódnica RUE PARIS. Szczególnie poleciłabym ją dziewczynom o kobiecych kształtach, szersze biodra/uda. Wybrałam ją ponieważ wyszczupla, dzięki temu iż składa się ze złączonych materiałów. Czerń po bokach podkreśla krągłości i wydłuża sylwetkę. Spódnice o takim kroku świetnie sprawdzają się do biura, na oficjalne wyjścia. Ja przełamałam moją elegancką stylizację kopertówką z ćwiekami. Nie chciałam żeby ten look był taki grzeczny i oczywisty. Trochę pazura nigdy nie zaszkodzi!








All photos by AM fotografia

Na sobie mam:
spódnica RUE PARIS BUTIK, sweter RESERVED, szpilki RESERVED, kopertówka BUTIK, bransoletki HOUSE OF MIMA, pasek SINSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz