Strony

niedziela, 7 września 2014

NEW LOOKBOOK "Ćwiekowa elegancja"



 Tym razem przygotowałam dla Was zestaw mieszany...składający się z mixu dwóch stylów: eleganckiego, klasycznego look'u z grungem. Jak już pewnie zdążyliście się zorientować uwielbiam wszelkiego rodzaju spódnice, sukienki, niezmiernie rzadko można mnie zobaczyć w spodniach :P Ostatnio usłyszałam, iż ubieram się jedynie, jakbym szła na wernisaż...Zestawy, które prezentuje na blogu są zestawami w których można zobaczyć mnie na co dzień. Tak właśnie wyglądam...W związku z tym tworzenie zestawów, których nie noszę, uważam za bezcelowe. Nie należę do osób, które do sesji zakładają suknie balowe, a na co dzień biegają w dresie. Jeśli już kupuje rzeczy to po to by je na maxa wynosić, a nie założyć raz i do szafy. Dzisiejsza stylizacja w 100% procentach obrazuje mój temperament :P Klasyka z pazurem :) Wybrałam spódniczkę ołówkową, gdyż wyszczupla i wysmukla sylwetkę. Torebka wzbogacona ćwiekami i ramoneska dodają charakteru tej stylizacji, przez co nie jest nudna. Ramoneskę kupiłam 2 lata temu , a mimo to już drugi sezon jest na topie. Nawet popularne w tym sezonie kurtki jeansowe nie zdołały jej przebić ;) Jeśli jeszcze nie macie takiej w swojej szafie to zdecydowanie powinniście się zaopatrzyć!






http://goo.gl/OcujnK


Fotos by AM fotografia

Spódnica BUTIK, szpilki RESERVED, torebka BUTIK, bluzka RESERVED, ramoneska DIVERSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz