Strony

piątek, 15 sierpnia 2014

Misja WEEKEND

Kochani!

Przed nami dłuuugi weekend! Nie ukrywa, że bardzo się na niego cieszę, gdyż w końcu będzie okazja by odpocząć i naładować się pozytywną energią! :) Nie macie pomysłów co ze sobą zrobić? Jeśli tak to świetnie trafiliście bo mam dla Was kilka propozycji...Kochani pamiętajcie też, że nie jest ważne gdzie, tylko z kim...nawet najbardziej szary dzień zabierze kolorów, jeśli spędzimy go z kimś wyjątkowym :)

#1 KINO

Tak wiem, wiem nie jestem zbyt odkrywcza, proponując Wam kino. Jeśli lubicie kulinarne podróże na dużym ekranie to film "Podróż na 100 stóp" jest idealny! Zauroczył mnie pięknym krajobrazami Francji, a przede wszystkim jedzeniem! Tak jedzeniem, ale w rozumieniu wehikułu czasu, który kolekcjonuje nasze wspomnienia. Jedzenie to celebrowanie i dzielenie się radością życia. Siedząc w kinie miałam wielką ochotę znaleźć się w filmie i gotować wspólnie z Hassanem, który tak na marginesie jest wyjątkowo apetyczny. Film jest kolorowy, pełen pozytywnej energii, polecam go Wam z całego serca.


#2 ZOO

Nie prawdą jest, że wizyta w ZOO to frajda tylko dla najmłodszych! Moim zdaniem to fajna opcja na randkę, czy wyjście w gronie znajomych. Zwierzaki dostarczają wielu pozytywnych wrażeń! Dawno tak się nie uśmiałam widząc surykatki :) Jeśli już jesteśmy przy temacie dobrej zabawy, to warto też nasz ubiór dostosować do okazji. Jeśli to randka to szpilki byłyby jak najbardziej odpowiednie, ale...gwarantuje Wam dziewczyny, że po 2 h chodzenia po Zoo, po piachu, kamieniach pożałujecie swojej decyzji! Ja wybrałam zwiewną sukienkę w etniczne wzory @ NEW YORKER i wygodne klapki. Najważniejsze by skupić się na dobrej zabawie, a nie na bólu stóp ;)




#3 OPALANKO, SPACEREK

Tak sobie myślę, że jest tyle możliwości spędzania czasu wolnego, że weekendu mi nie starczy by wszystkie zrealizować :P Zacznijmy od pozytywnego nastawienia, następnie skompletowanie towarzystwa i gotowe! :)



W każdym razie nie siedźcie w domu! Wyjdźcie na powietrze, w końcu jest tyle pięknych miejsc do poznania! Cieszmy się słońcem, bo jesień tuż tuż...

Pozdrawiam,

FASHION PAPRICA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz