Strony

niedziela, 24 sierpnia 2014

LOOKBOOK "Glamour autumn"


Foxes - Glorious




Piękną mamy jesień tego lata nieprawdaż? ;) Robiąc tą sesję zdałam sobie sprawę z tego, że lato chyba już niestety odeszło...Jeszcze nie zdążyłam się nim nacieszyć...W tym roku zamierzam nie ulegać jesiennej chandrze, tylko udowodnić, iż nie tylko latem nosi się kolorowe stylizacje... Właśnie tym bardziej jesienią, gdy na dworze jest szaro-buro i ponuro. Sukienka, którą wybrałam jest mocno seledynowa, dlatego dodatki, które dobrałam są delikatne. Postawiłam na sukienkę, która jest dominującym elementem, oraz usta, które są w odcieniu czerwieni. Elegancki styl przełamałam rockową ramoneską. Uwielbiam takie połączenie, ponieważ dodaje pazura stylizacji. Zdjęcia wykonała mi bardzo zdolna osoba "ukrywająca się " pod pseudonimem AM Fotografia, dacie wiarę, że wciąż jestem jestem spięta, gdy ktoś robi mi zdjęcia ;) to pierwsza odsłona naszej współpracy, będę wdzięczna za Waszą opinię. Co myślicie o tym zestawieniu dwóch stylów: eleganckiego i rockowego...? Często mieszacie style?













ALL FOTOS BY AM fotografia

Wearing: dress& bag MOHITO, shoes STRADIVARIUS, accessoires HOUSE OF MIMA, jacket DIVERSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz