Strony

czwartek, 3 kwietnia 2014

LOOKBOOK KittyKat

Clean Bandit - Rather Be feat. Jess Glynne 

 



Wszędzie czuć Wiosnę, budzi mnie słońce...Wiosna to moja ulubiona pora roku, wszystko budzi się do życia...łącznie ze mną :P Jeżdżę na rolkach, biegam, spaceruje. Ubieram się bardziej kolorowo, a przede wszystkim zdrowo się odżywiam. Wiem, wiem teraz jest to w modzie, więc nic nowego nie wymyśliłam. Ja bardzo się cieszę, że jest taka moda, bo ludzie w końcu zaczynają o siebie dbać!!!!!!! U mnie na talerzu znajdziecie istny pokaz prosto z wybiegu, kolory, kolory i jeszcze raz kolory. Gdziekolwiek jestem staram się zarażać innych pasją do kolorów, nie tylko tych w szafie, ale także tych które Matka Natura nam dała :) Wiele się dzieje, blog się rozwija i to przede wszystkim dzięki Wam!!! :) Warto realizować swoje marzenia, dzielić się pasją, bo dzięki temu życie nabiera kolorów :)

"Jeśli 1 osoba powie Ci, że jesteś głupi, zignoruj ją.
Jeśli 5 osób powie Ci, że jesteś głupi, zastanów się nad tym.
Jeśli 10 osób powie Ci, że jesteś głupi, zmień coś w sobie..."


Od dzisiaj otwieramy się na zmiany, bo dzięki nim możemy się rozwijać, a krytykę traktujemy konstruktywnie, bo znamy swoją wartość i mamy jasno postawione cele...Amen :)







PHOTOS by MR. TI

Wearing:
  • sukienka PULL&BEAR
  • ramoneska DIVERSE
  • torebka MOHITO
  • buty DEICHMANN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz