Strony

wtorek, 4 lutego 2014

THINK & ACT...

Sporo się ostatnio działo...Znacie takie uczucie gdy wszystko wali Wam się na głowę? Jakby wszystkie nieszczęścia otrzymały informację "droga wolna" i postanowiły wybrać właśnie Ciebie. Kochani chciałam dziś zwrócić Wam uwagę nie tylko na Wasze zdrowie by regularnie robić badania, lecz na zdrowie Waszych pupili. U mnie zadziałała tzw. " Boska opatrzność" bo będąc akurat u fryzjera dla zwierząt, znajoma wyczuła u mojego psa guzka. Zareagowałam od razu, weterynarz stwierdził nowotwór...nie umiem opisać tego uczucia...jestem Psiarą, kocham psy, a swojego nad życie...dlatego przyspieszyłam termin operacji, mając nadzieję, że się uda...gdy pies dostaje znieczulenie i "schodzi" (tak wygląda) na Twoich oczach to jest to widok, który łamie serce. Wiem, że wielu boi się właśnie tej narkozy, że pies się nie wybudzi. Dlatego nie oddają psów na zabiegi np. ściągania kamienia z zębów, narażając w ten sposób psa na ból i infekcje. Ja też się bałam, a to czekanie na informację, jakąkolwiek mnie wykańczało...miliard myśli w mojej głowie. Ostatecznie operacja się udała, pies wybudził się od razu, dlatego badajmy, bądźmy uważni i nie pozwólmy by strach nami kierował, gdy w grę wchodzi życie, zdrowie naszego psa. Lily skacze, merda ogonkiem, zastanawiam się czy ona na pewno miała ten zabieg ;) mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej...myślę, że jestem 3 kg lżejsza przez ten stres, wiem, że mogło być o wiele gorzej gdyby nie weterynarz, który wszystko wyjaśnił, ze spokojem odpowiadał na moje pytania, rozumiał mój stres...tak po ludzku...jeśli Wasz przekazuje lakoniczne informacje, to najwyższy czas go zmienić. Lepiej dmuchać na zimne, niż miało by się okazać, że jest już za późno!

A lot has happened lately ... You know that feeling when everything is going wrong? You feel like all the bad things, probelms received information " now is the time" and decided to choose  you. Today I wanted to have your attention not only to taking care of your health by regularly doing research, but for the health of your pets.  I was visiting a hairdresser for animals, and she sensed the familiar lump in my dog. I reacted immediately, a veterinarian said the cancer ... I can not describe the feeling ...  I love dogs, and Lily is the love of my life ... so I decides to beg my veterinarian to do the operation earlier, hoping it will work ... when the dog gets anesthesia she looks like she was dying  on your eyes, this is a view that broke my heart. I know that many of you are affraid that the dog will not wake up. So do not give dogs for treatments such as pulling the stone from the teeth, but you must now it cost's the dog pain and infections. I also was afraid. Waiting for any information, was terrible for me ... a billion thoughts in my head. Finally, the operation was a success, the dog woke up immediately. Let's be careful and do not let fear to guide us when it comes to life, the health of our dog. Lily jumps, wagging her tail, I wonder if she certainly had the surgery ;) I hope it will only get better ... I think I'm 3 kg lighter by this stress, I know it could have been much worse if not for vet who explained me everything...calmly answered my questions, understand my stress ... so if your vet give's you laconic information, it is time to change it. REMEMBER: Better safe than sorry!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz