Strony

niedziela, 26 stycznia 2014

OSKAROWE PRODUKCJE

Z niecierpliwością oczekuje rozdania Oskarów z uwagi na wysoki poziom nominowanych produkcji. Póki co udało mi się zapoznać z trzema...i szczerze mówiąc każda z nich była na wysokim poziomie.

Pierwszy jaki miałam przyjemność zobaczyć to "Grawitacja" z Sandrą Bullock i Georgem Clooneyem. Akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej, dzięki fantastycznym efektom specjalnym mamy okazję zobaczyć bajeczne, a do tego świetnie współgrająca muzyka. Nie należę do osób, których fascynacją jest kosmos, natomiast muszę przyznać, że film mi się podobał. Warto zauważyć, iż występuje w nim w pewnym momencie już tylko dr Ryan Stone...a walka o przetrwanie jest zacięta. Film zwraca uwagę na to jak kształtuje się ludzka chęć przeżycia, a także złożoność ludzkiej psychiki w momencie gdy przyjdzie nam pozostać sam na sam w niebezpieczeństwie.

http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+1+%28polski%29-30714

"American Hustler" zaskoczył mnie już na początku, gdy zobaczyłam postać graną przez Christiana Bale, mojego Batmana...no właśnie Batmana czyli wysportowanego "bożyszcza" kobiet...a tu? Hmmm Pan z tupecikiem, otyły, oszust z chorym sercem. Doprawdy nie spodziewałam się takiej kreacji :P Warto wspomnieć także o postaci kreowanej przez Bradley'a Coopera czyli niezrównoważonym agencie FBI, któremu marzy się kariera. Scena gdzie ma wałki i modeluje sobie swoje loki...BEZCENNA! Już od początku sprawia wrażenie cwaniaka, który skrywa próżnego Gamonia...Zobaczcie sami gdzie go ta próżność zaprowadzi...Nie mogłabym pominąć Jennifer Lawrence, która jest fantastyczna jako postać drugoplanowa! Klimatyczna oprawa muzyczna wprowadza nastrój lat 70 tych i 80 tych.

http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+1+%28polski%29-32210

" Wilk z Wall Street" film, na który najbardziej czekałam. Cóż mogę powiedzieć...Leonardo jestem pewna, że to jego oskarowa rola! Charyzmatyczny, nieprzewidywalny, po chwili żałosny narkoman, ofiara losu...jestem pod wielkim wrażeniem jego warsztatu aktorskiego...Leo to jedna kwestia, drugą jest sama fabuła czyli przewijające się dziwki, narkotyki, karły, a także żądza pieniądza. Produkcja pokazuje szybką drogę na sam szczyt, a także masę pokus jakie czyhają na głównego bohatera, który lubi im ulegać w wielkim stylu! Podsumowując jest to opowieść o człowieku, którego apetyt na sławę, bogactwo rósł w miarę jedzenia...czy dostanie to na co zasłużył? Przekonajcie się sami :)

http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+3+%28polski%29-32320

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz